Veelgestelde vragen

Hoe spaar ik credits? 
Vanaf het moment dat je je account activeert, spaar je credits! Je kunt op verschillende manieren credits verdienen. Kijk voor meer informatie bij de spelregels

Wat kan ik met mijn credits?
Hiermee kan je in de cadeaushop belevenissen, cadeaubonnen of producten bestellen. Alle verdiende credits worden aan je totale saldo toegevoegd.

Waar zie ik mijn actuele credits saldo?
Rechtsboven in het programma staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde credits? Ga dan naar mijn creditoverzicht.

Kan ik mijn credits ook inwisselen tegen geld?
Nee, je kunt je gespaarde credits alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in het programma zoals weergegeven in de cadeaushop.

Is het mogelijk om mijn gespaarde credits aan een ander cadeau te doen?
Nee, je gespaarde credits zijn persoonsgebonden.

Ik heb een bestelling gedaan, wanneer kan ik de levering verwachten?
Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 4-5 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het programma.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee, de in de cadeaushop vermelde credits per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij. 

Wat gebeurt er als het product dat ik besteld heb, uitverkocht is?
Indien het product uitverkocht blijkt te zijn, dan word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel, kun je het artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is, dan krijg je een melding dat je gekozen product(en) uitverkocht is (zijn) en de spaarpunten zullen worden teruggestort op je account.

Worden mijn persoonlijke gegevens wel vertrouwelijk behandeld?
Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Wat moet ik doen als mijn cadeau beschadigd is of defect is?
Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen en zo kort mogelijke termijn contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2040236 of via e-mail  support@touchincentive.com

Wanneer ontvang ik credits?
Kijk voor meer informatie bij de spelregels

Hoe lang zijn mijn credits geldig?
Kijk voor meer informatie bij de spelregels.

Wie kunnen er deelnemen?
Dit programma is toegankelijk voor iedereen met een arbeidsovereenkomst bij Vermaat Groep. Voor toegang tot deze website heb je een account nodig.